W trosce o Państwa wygodę dokonywania zakupów uruchomiliśmy dodatkowy kanał składania zamówień. Zamówienia na produkty EURx można składać:
- za pośrednictwem fax pod numerem 58 341 7423
- za pośrednictwem poczty e-mail (sales@eurx.com.pl)
- listem zwykłym lub poleconym (ul. Przyrodników 3, 80-297 Gdańsk)
- za pośrednictwem elektronicznego systemu zamówień – EURx online orders.
- EURx online orders – nie jest sklepem internetowym. Podczas składania zamówienia nie zostaje zawarta z Państwem umowa sprzedaży.
- EURx online orders umożliwia dokonanie wyboru spośród naszej oferty interesującego Państwa produktu i zamówienia go drogą elektroniczną.
- W celu złożenia zamówienia należy wejść do systemu (eurx.com.pl/konto/logowanie/).
- Podczas pierwszego wejścia dokonacie Państwo rejestracji swojego konta EURx online orders. Rejestracja polega na stworzeniu konta z unikalnym loginem użytkownika (jako loginu mogą Państwo użyć również własnego adresu email) i hasłem. Wyboru hasła dokonujecie Państwo samodzielnie. Hasło musi się składać z liter i cyfr oraz mieć długość minimum 8 znaków. Proces rejestracji konta zostanie potwierdzony za pośrednictwem wiadomości email automatycznie generowanej i wysłanej przez EURx online orders na wskazany przez Państwa adres email. Wiadomość zawiera unikalny link autoryzacyjny na który należy przejść aby aktywować konto użytkownika.
- Niemożliwe jest złożenie zamówienia bez rejestracji i aktywacji konta w systemie.
- EURx online orders umożliwia Państwu zapisanie danych Płatnika/-ów, adresu/-ów dostawy, danych kontaktowych jak i podgląd historii zamówień.
- Ceny produktów widoczne po wejściu do systemu są cenami netto.
- Po wybraniu interesującego Państwa produktu i umieszczenia go w koszyku przechodzicie Państwo do podglądu zamówienia. Podgląd zamówienia dostarcza Państwu dodatkowe informacje dotyczące wybranego produktu (nazwa, numer katalogowy, wielkość opakowania), ceny netto, stawki VAT i ceny brutto. Na tym etapie składania zamówienia możecie Państwo dowolnie modyfikować koszyk (dodawać nowe produkty, usuwać produkty, zmieniać ilość).
- Ostateczne zaakceptowanie koszyka poprzez naciśnięcie przycisku „złóż zamówienie” przenosi Państwa do ekranu, który umożliwia wybranie danych płatnika, odbiorcy, adresu dostawy, a także pozostawienia krótkiej informacji dodatkowej dla naszego Działu Sprzedaży. Naciśnięcie przycisku „Przejdź do podsumowania” przenosi do ekranu podsumowującego zamówienie na którym możecie Państwo zweryfikować wszystkie wprowadzone informacje czy są zgodne z oczekiwaniami. Na tym ekranie konieczne będzie również zaznaczenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi zamówienia. Ostateczne naciśnięcie przycisku „potwierdź złożenie zamówienia” wysyła wiadomość z informacją o zamówieniu do naszego Działu Sprzedaży, jak również generowane jest potwierdzenie złożenia zamówienia, które wysyłane jest na Państwa adres email. Na tym etapie zamówienie posiada status „złożone” i do czasu jego zatwierdzenia może być w każdej chwili przez Państwa anulowane w systemie.
- Państwa zamówienie jest następnie sprawdzane i rejestrowane przez nasz Dział Sprzedaży. Podczas rejestracji zamówienia otrzymuje ono unikalny numer i wysyłana jest do Państwa wiadomość email informująca o przyjęciu zamówienia do realizacji (status „w przygotowaniu”). Od tego momentu anulowanie lub modyfikacja zamówienia możliwa jest tylko w wyjątkowych sytuacjach (prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny).
- Etap przygotowania zamówienia do wysyłki zajmuje nam zwykle 2-4 dni roboczych. Nasze produkty wysyłamy za pośrednictwem renomowanych firm kurierskich (FedEx, UPS, DPD, DHL), właściwie oznaczone i zabezpieczone na czas transportu. Do przesyłki dołączona jest faktura, zawierająca obok ceny zamówionych przez Państwo produktów koszty transportu i przygotowania przesyłki. Koszty transportu nie są stałe, zależą od firmy kurierskiej, a także wielkości i wagi przesyłki. Państwa zamówienie powinno być dostarczone na wskazany adres kolejnego dnia do godz. 16.00. Zamówienie przygotowane do wysyłki zostaje zarejestrowane w systemie EURx orders online i informacja o numerze listu przewozowego zostaje wysłana do Państwa pocztą elektroniczną (status „wysłane”). Od tego momentu wyłączona jest możliwość anulowania lub modyfikacji zamówienia.
- Podczas odbioru zamówienia prosimy zwrócić szczególną uwagę na opakowanie przesyłki. W przypadku widocznych uszkodzeń opakowania, prosimy o niezwłoczne zwrócenie uwagi kuriera i sporządzenie stosownego protokołu, jak również poinformowanie nas o tym fakcie poprzez wysłanie wiadomości email na adres sales@eurx.com.pl.
- W ramach konta w systemie EURx online orders możecie Państwo wysłać zapytanie do naszego Działu Sprzedaży dotyczące konkretnego produktu (sprawdzić jego dostępność, poznać dokładny czas realizacji etc.). W tym celu prosimy skorzystać z przycisku „zapytaj”.
- W przypadku nieodnalezienia w systemie interesującego Państwa produktu – bardzo prosimy o kontakt z naszymi przedstawicielami handlowymi luz z Działem Sprzedaży pod adresem sales@eurx.com.pl. Niektóre produkty dostępne są również w niestandardowych opakowaniach czy stężeniach, natomiast takiej informacji nie znajdziecie Państwo w EURx online orders.
- Dokładamy wszelkich starań aby EURx orders online działał jak najlepiej, jeżeli jednak w trakcie korzystania zauważycie Państwo jakieś niedogodności lub błędy – bardzo prosimy o kontakt pod adresem sales@eurx.com.pl.
- W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową (otrzymaliście Państwo inny produkt od zamówionego lub produkt nie posiada cech wymienionych w ulotce) bardzo prosimy o złożenie reklamacji poprzez wysłanie wiadomości email na adres sales@eurx.com.pl. Państwa wiadomość winna zawierać wszelkie niezbędne informacje pozwalające nam niezwłocznie rozpatrzyć reklamację (np. zdjęcia z szczegółowym opisem eksperymentów, porównanie z podobnym produktem etc.). Wszystkie Państwa reklamacje staramy się rozpatrzeć w przeciągu 5 dni roboczych.